Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Σώστε το «Big Brother»

Επιχείρηση «σώστε το “Big Brother”»! Οι Γερμανοί έχουν τα νεύρα τους με τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης που σημειώνει καθημερινά ο «Μεγάλος Αδελφός», το ριάλιτι παιχνίδι που το έστησαν με κόπο και πολύ χρήμα και δεν αποδίδει τα αναμενόμενα σε τηλεθέαση.
Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το επεισόδιο της Τρίτης έπιασε σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen
Audience Measurement 16,9% και το παρακολούθησαν 731.000 τηλεθεατές. Με τέτοια ποσοστά δεν είναι καθόλου τυχαίο που η γκρίνια έχει φωλιάσει για τα καλά στα επιτελικά γραφεία της Κάντζας. Γκρίνια για ένα πρόγραμμα που είναι δαπανηρό και αγνοείται επιδεικτικά από την πλειοψηφία του τηλεοπτικού κοινού.
Στα άκρα
Πλέον η οδηγία που έχει δοθεί από τους υπεύθυνους του ALPHA προς την παραγωγή του “Big Brother” είναι σαφής: Ωθήστε το παιχνίδι στα άκρα, κάντε τους παίκτες να φτάσουν στα όριά τους, να ζήσουν καταστάσεις που δε φαντάζονταν ποτέ, να εκδηλώσουν ανοιχτά τα συναισθήματά τους, με οποιοδήποτε τρόπο. Φυσικά, όλα θα πρέπει να γίνουν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην προκαλέσουν τα βέλη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) και αρχίζουν να πέφτουν καμπάνες άνευ προηγουμένου. Αξίζει να επισημανθεί πως το “Big Brother 2” του ΑΝΤ1 που έπαιζε την Άνοιξη του 2002, δεν είχε τύχει της ανάλογης επιτυχίας του αρχικού ριάλιτι και οι άνθρωποι της παραγωγής σε συνεργασία με τον παρουσιαστή Ανδρέα Μικρούτσικο είχαν με τον τρόπο τους ωθήσει τους παίκτες σε ακρότητες. Έτσι το ΕΣΡ είχε βγάλει την οδηγία το παιχνίδι να μεταδίδεται μετά τα μεσάνυχτα, οδηγία που τελικά δεν εφαρμόστηκε στο “Big Brother” του ALPHA, αφού το εν λόγω παιχνίδι αν και είναι ίδιο με αυτό του ΑΝΤ1, αφορά διαφορετική παραγωγή.

Νέα συνταγή
Έτσι λοιπόν μην εκπλαγείτε αν στα προσεχή επεισόδια του “Big Brother” δείτε παίκτες έτοιμους και αποφασισμένους για όλα. Παίκτες που δε θα διστάσουν να τα κάνουν και να τα δείξουν όλα μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες, οι ίδιοι με σκοπό να φτάσουν στο έπαθλο των 200.000 ευρώ και το κανάλι για να προσπαθήσει να ανεβάσει την τηλεθέαση και να πουλήσει το προϊόν του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου