Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Ροζ σκάνδαλο με sexy καλόγρια και φαντάρο


Σόδομα και Γόμορρα στο μοναστήρι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης κατήγγειλε ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος και επέβαλε ακοινωνησία στις μοναχές της μονής.

Το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε σε ...
συνέντευξη που έδωσε ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος στην ΕΡΑ Καλαμάτας. Φανερά εξοργισμένος και αγανακτισμένος, ο μητροπολίτης αποκάλυψε τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να επιβάλει το «κανονικόν και πνευματικόν επιτίμιον της ακοινωνησίας» στις μοναχές της μονής.

Ο μητροπολίτης αποκάλυψε ότι έχει δεχτεί ύβρεις από καλόγρια, η οποία τον έχει αποκαλέσει «πόρνο», ενώ ανάφερε ότι μία άλλη γευματίζει έξω από το μοναστήρι, σε φιλικό σπίτι, με τον σύντροφο της. Επίσης είπε οτι μια καλόγρια παίρνει το αυτοκίνητό της και κάνει βόλτες με άλλες. «Οταν της έκανα παρατήρηση λέγοντας “παιδί μου, πώς πήρες εσύ αυτοκίνητο;”, εκείνη απάντησε: “Μου το έδωσε ο πατέρας μου και δεν έχεις καμιά δουλειά εσύ με το αυτοκίνητο”».

Σύμφωνα με τον Χρυσόστομο, στο μοναστήρι επικρατεί όργιο κοσμικότητας και υλικών αγαθών καθώς «η μοναχή που είναι οικονόμος της μονής, ανοίγει το κελάρι και τα τρόφιμα που έχουν αγοραστεί με χρήματα της μονής τα μοιράζει στις καλόγριες για να τα πηγαίνουν στα σπίτια τους». Ο ίδιος κατήγγειλε ότι μια καλόγρια «στέλνει μέσω Ιντερνετ απειλητικά και υβριστικά μηνύματα στο κινητό μου», ενώ επιβεβαίωσε ότι η ηλικιωμένη ηγουμένη Βρυαίνη Μάτση έφυγε από το μοναστήρι επειδή κάποιες μοναχές απείλησαν να την ξυλοκοπήσουν.

Ο μητροπολίτης Μεσσηνίας τόνισε: «όλοι αυτοί που κάνουν τους υπερασπιστές της μονής καλά θα κάνουν να ηρεμήσουν και να μην προσπαθούν να εξυπηρετούν άλλες καταστάσεις», ενώ κλείνοντας ήταν κατηγορηματικός: «Για όσον καιρό θα υπάρχει αυτή η αδελφότητα εκεί μέσα και θα βρίσκεται σε ακοινωνησία, κληρικός δεν θα πάει. Αυτή είναι η απαράβατη εντολή μου. Αυτή τη στιγμή εγώ δεν έχω εξαντλήσει όλα τα όπλα μου. Περιμένω να δω τι θα κάνουν εκείνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου